niedziela, 6 listopada 2016

PO PIERWSZE TO PODSTAWA

Cześć kochani,
Postanowiłam założyć bloga pomimo, że wiem jak bardzo dużo ich jest i do tego kolejny o tematyce modowo - kosmetycznej,...ale zawsze w jakimś stopniu było to moim marzeniem, aby pisać i dzielić się z innymi swoimi spostrzeżeniami a przede wszystkim swoja pasją.Mam nadzieję, że miło wam się będzie czytać moje posty.Chciałabym w ciągu tygodnia dodawać 2 posty za dużo?za mało?

W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać co oczywiście według mnie powinno znajdować się w szafie każdej z nas.

Pierwszą najważniejszą rzeczą w szafie są oczywiście jeansy - świetnie pasują to zwykłego topu i trampek, ale też będą znakomicie komponować się z elegancką koszulą i szpilkami.

*JEANSOWE RURKI TYPU DISTRESSED
*Jeansy z bardzo wysokim stanem
*Jeansy straight fit cropped
*Jeansy z wysokim stanem
*Jeansy mom fit z przetarciami

Czarna sukienka.Jestem tego zdania, że każda nastolatka czy kobieta powinna mieć w swojej szafie zwykłą czarną sukienkę, ale UWAGA nie powinna być ona za krótka, bo chyba żadna z nas nie chce pokazać zbyt wiele.Jestem osobą świadomą również tego, że wiele nastolatek jak i kobiet wiele starszych świadomie zakłada takie sukienki...,ale uwierzcie w żadnym przypadku nie wygląda to dobrze.

*SUKIENKA Z BASKINKĄ Z KOLEKCJI BASIC 
*DOPASOWANA SUKIENKA Z PRĄŻKOWANEJ DZIANINY
*SUKIENKA NA RAMIĄCZKACH Z KOLEKCJI BASIC

Zwykłe koszulki tzw. basicowe sprawdzą się praktycznie do każdego rodzaju spodni, ale ostatnio pewnie wiele z was mogło zauważyć nową modę, czyli noszenie koszulki pod sukienkę na ramiączkach.Ja osobiście jeszcze nigdy tak nie nosiłam, a co wy myślicie o takim sposobie?HOT OR NOT? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!!!


Mamy spodnie, sukienki, bluzki, ale co z butami?Uważam, że nadmierne gromadzenie butów jest niepotrzebne, ale rozumiem was kochane, że nie możecie obojętnie przejść koło bucików na wystawie sklepowej bo one w końcu się do was uśmiechają, ale za nim kupimy wszystkie cudeńka warto zaopatrzyć się w trampki i zwykłe czarne szpilki...potem można szaleć 🤣

*Nike Air Force 1 Low Glitter
*Buty adidas Superstar Foundation
*Czarne buty sportowe Nephrite

*Czarne szpilki Haruka
*Czarne szpilki Waves 

Kochane na dzisiaj to juz wszystko 😞 napiszcie w komentarzu co sądzicie i bez czego wy sobie nie wyobrażacie własnej szafy 🤔



                                                                                                                                           BUZIAKI






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz